Cum sa fii in forma pentru a te catara pe munte

Unelte articol

Citeste in continuare daca vrei sa ajungi intr-o forma fizica foarte buna pentru a putea sa te urci pe munte.

Pasi

  1. 1

    Unul din principalele lucruri de care vei avea nevoie este sa iti imbunatatesti forta trunchiului superior.

  2. 2

    Incepe sa faci exercitii precum flotari, tractiuni, genuflexiuni, precum si exercitii de ridicare a greutatilor, intr-o sala de bodybuilding.

  3. 3

    Poti sa faci exercitii care iti vor imbunatati agilitatea : crede-ma, acestea iti vor fi de mare ajutor.

  4. 4

    Fa exercitii atat pentru incheieturile de la maini cat si pentru degete, deoarece vei avea nevoie ca mainile sa fie cat mai puternice.
    Iti recomandam sa faci tractiuni tinandu-te de bara doar in degete.
    De asemenea, exercitiile pentru antebrate iti vor fi de mare folos pentru a avea antebrate si incheieturi cat mai puternice.

  5. 5

    Va trebui sa iti imbunatatesti conditia fizica, facand diverse exercitii de rezistenta. Poti sa incepi sa alergi, sa mergi pe bicicleta, sa inoti sau sa sari coarda. Nu numai ca aceste exercitii te vor ajuta sa arzi grasimile, dar te vor ajuta sa obtii un fizic cat mai atletic.

  6. 6

    Poti sa incluzi in programul tau de fitness si exercitii care te vor ajuta sa iti imbunatatesti echilibrul.

  7. 7

    Consuma alimente cat mai sanatoase. Alimentele pe care le consumi au un efect major asupra performantei tale sportive. De aceea, va trebui sa consumi alimente sarace in grasimi, precum si alimente cu un continut scazut de zahar.

  8. 8

    Atunci cand esti la sala de forta, iti recomandam sa faci cat mai multe repetari cu greutati medii-usoare, deoarece este mult mai important sa ai rezistenta musculara, decat forta bruta.

Previous postCum sa fii in forma pentru a practica snowboarding Next postCum sa fii in forma pentru inot

Related Posts

Posteaza un comentariu


close