Cum sa alergi la un maraton

Unelte articol

In acest articol va prezentam cateva idei care va vor ajuta sa ma simtiti mai bine inainte, in timpul si dupa ce terminati maratonul.

Pasi

  1. 1

    Taiati-va unghiile de la picioare si dati-va cu putina vaselina pe degete, calcaie la subrat si in orice alta parte pielea se poate atinge de haine, incaltaminte sau tot de piele. Aceasta metoda va va ajuta sa evitati basicile.

  2. 2

    Puteti chiar sa va puneti plasturi peste sfarcuri. Atunci cand tricoul sau maieul pe care il purtati se uda fie de la transpiratie sau de la ploaie, sfarcurile se pot freca de materialul textil, lucru care poate duce la sangerari ale pielii.

  3. 3

    Consumati apa sau bauturi energizante la fiecare stop. Acest lucru va va ajuta sa evitati deshidratarea.

  4. 4

    Nu lasati multimea si adrenalina sa va impinga sa alergati prea repede. Daca incepi prea repede, atunci sansele sa trei linia de sosire scad foarte mult.

  5. 5

    Nu incercati sa experimentati in timpul cursei o noua pereche de incaltaminte sau de imbracaminte. Purtati doar haine in care va simtiti cat mai confortabil.

  6. 6

    Nu mancati prea mult in timpul cursei, deoarece acest lucru te va face sa alergi mai incet si iti va crea probleme la stomac.

  7. 7

    In final, nu uita sa te concentrezi si sa te inarmezi cu rabdare si perseverenta pe toata durata cursei.

Previous postCum sa alegi un tac de biliard Next postCum sa aplici o lovitura frontala cu piciorul

Related Posts

Posteaza un comentariu


close